U ekonomijama koje se tek razvijaju i koje su daleko od svojih mogućnosti, navikli smo da se borimo za svaku priliku i da uporno guramo ka zacrtanim ciljevima bez obzira na okolnosti ili posledice.
Zato je bilo značajno da su na radionicama održanim 03.04. i 23.04., uz podršku stručnjaka poput Borisa Bočvarskog i uglednih kompanija kao što su TackTmi i Gi Grup, brojni naši članovi, bilo da su vlasnici biznisa ili su deo tima, mogli barem za trenutak da zastanu i promisle kako bi to izgledalo ukoliko ostvarenju svojih poslovnih i životnih ciljeva pristupili na drugi način.
Na ovim dinamičnim i interaktivnim radionicama, učesnici su imali priliku da se upoznaju sa različitim strategijama vršenja uticaja. Kroz simulacije, studije slučaja i grupne diskusije, istraživali smo efikasne modele komunikacije i delili iskustva o tome kako da kreiramo idealan buy-in za bilo kog saradnika, bez obzira na njihovu ulogu u poslovnom okruženju.
Ali pre i iznad svega, shvatili smo koliko je za uspešnu komunikaciju važno da osluškujemo i razumemo svoje saradnike i partnere. Upravo ta duboka empatija i razumevanje postavljaju osnovu za izgradnju održivih poslovnih odnosa i ostvarivanje zajedničkih ciljeva. Ove radionice su bile prilika da se podigne svest o važnosti međuljudskih veština u poslovnom svetu i da se steknu alati i tehnike za efikasno uticanje na ljude oko sebe.